Éjszakás műszak

 2010.10.09. 21:48

Ez a nap már megint iszonyú gyorsan eltelt úgy, hogy a felét sem tudtam megtenni annak amit terveztem. Holnap nagy vendégség lesz nálunk, ezért a takarítást és a bevásárlást akartam ma megcsinálni, és holnapra maradt volna a lakásdíszítés és a főzés. Na ehhez képest csak a bevásárlás sikerült. :-( Pedig reggel 8-kor keltem, és egy pillanatra nem ültem le. Hol a Zsófi csinálta a programot, hol a Dani, hol felhívtak hogy menjek azonnal mert most látták Brúnót és persze egyetlen kutyát sem találtam azon a környéken. :-(

Na de hosszú még az éjszaka és amúgy se tudok aludni, ráérek egész éjjel takarítani...

Ma van Brúnó 3. születésnapja. Merre lehet szegénykém??? :-( Ha már nem lehet itt velünk, remélem kedves emberek fogadták be, akik jól bánnak vele. :-(((( Rettenetesen hiányzik.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr502358941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása