Brúnó meghalt

 2010.10.17. 14:42

Vége. Megtalálták Brúnót, most már biztosan soha többet nem jön haza. Soha többet nem örülhet nekünk mikor hazajövünk és soha többet nem kaphatunk tőle pacsit. Zokogok, a lelkem egy darabja vele ment. :-(((((

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr682378673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lighthouse · http://www.lighthouse.blog.hu 2010.10.17. 14:49:06

Jajj, annyira sajnálom :((
Mi történt vele, és hol találták meg?
Nagyon szomorú :'(

Allisc, tudom, h most nagyon fáj a szíved, de Dani érdekében is, egy másik kutyust szerezzetek be mielőbb. Különben megszakad a szívetek! Egyértelmű, h Brúnót nem lehet helyettesíteni, és egy másik kutyus teljesen más lesz, de ez nem is baj.
Mert ha most nem szereztek be egy kutyust, akkor állandósul a fájdalom, és a rossz elkerülése miatt nem is lesz kedvetek másik kutyához.
Pedig biztos sok örömet hozna Nektek egy másik állatka, ha nem is olyanokat, mint Brúnó.
Sajnálom nagyon :((

Mirama 2010.10.18. 09:17:51

Édes Istenem! Nagyon sajnálom! :-(
Mi történt vele?
Kitartás!

B.odza 2010.10.18. 10:34:01

Úr Isten:(((((((((((((((((((a szívem kiugrott a helyéről....Sajnos én ismerem és átéltem ezt az érzést Csilla...tudod...3.5 évesen halt meg életem értelme,BODZA A LABRADOR akit annyira szerettem,hogy fel sem tudtam fogni ami történt..Ő is egyik pillanatról a másikra távozott az életemből,pár szőrcsomót (amit azóta sem tudok a kocsimból kiszedni) a labdáját és a lelkemben hatalmas ŰRT maga után hagyva...ez már 2 éve történt...nekem azóta sincsen kutyám-bár most már csak azért nincs,mert a körülményeim közben megváltoztak...Brúnó halála felfoghatatlan és feldolgozhatatlan...én 2 év távlatából még mindig a miérteket keresem..de sajnos az élet megy tovább...és én is azt javasolom,hogy ahogy annyira beforrt ez a seb,hogy már rá tudsz nézni egy másik kutyára szeretettel(nekem ez majdnem egy év volt) akkor ne habozzatok...Brúnó sosem lesz belőle,talán nem is goldent kéne vennetek..persze ez a TI dolgotok..szóval sokat fog segíteni..mert..ahogy megmondták a nagy emberek:KUTYA NÉLKÜL LEHET ÉLNI UGYAN...DE MINEK???
Fogadd nagyon mély és őszinte részvétemet,,mást nem tudok és nem is akarok mondani....
Petra

Kangagirl 2010.10.18. 18:41:35

Szia Csilla!
Véletlenül találtam rá a blogodra... egyből Rád ismertem... sajnálom, hogy ilyen szomorú apropóból születik az első kommentem (és a regisztrációm).
Nekem is fáj, ami történt Veletek, remélem az idő megnyugvást hoz.

Kinga - BVA

allisc 2010.10.18. 22:24:54

Köszönöm szépen mindanyiótoknak. Egyelőre sem felfogni sem feldolgozni nem tudom a történteket.
süti beállítások módosítása