"Anya, képzeld, meggyógyultam!"

 2010.10.20. 22:46

Ma nem történt velünk semmi újabb rossz. Ritka nap az ilyen, örülni kell neki.

Írtam, hogy tegnap kora este Dani elaludt a kanapén. Már nem bírtam felébreszteni annyira, hogy felmenjen a saját ágyába, felcipelni meg nem tudom, úgyhogy hagytam lent aludni a nappaliban. Ma reggel 8-kor ébredt mosolyogva: "Anya, képzeld, meggyógyultam!" Majd ezután nem sokkal alaposan bereggelizett, úgyhogy nyoma sincs a tegnapi rosszullétének. Sőt, könyörgött, hogy menjünk délután a gyógypedagógushoz, pedig azt terveztem, hogy itthon pihenünk egész nap.

Nem volt ma suliban, ezért rengeteget kellett tanulnunk. Meg kellett csinálni a tegnapi házit, a mai órai anyagot, a mai házit, sőt még a logopédiát is... tanultunk kb összesen 4 órát kétszeri nekifutásra. :-( plusz a gyógypedagógus, hát nem sok pihenés volt.

Most tűnt fel, hogy Zsófiról hetek óta nem csináltam egyetlen fényképet sem. Sajnos nem ez volt a legfontosabb. :-( Gyorsan kattintgattam párat, meg legyen örökítve a 4 hónapos kis hercegnőm! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr602387399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.10.21. 09:07:10

Örülök, hogy Dani jól van! :-)

Bizony, bizony, írni is akartam, hogy régen láttam már Zsófiról képet, de gondoltam, hogy most kisebb gondod is nagyobb annál, hogy ilyenekkel foglalkozz. Milyen ügyesen tartja magát! Csodaszép baba! :-)
süti beállítások módosítása