Mennyi jó ember...

 2010.10.24. 23:36

Megrázó volt a tegnapi nap. Pontosabban az a része, amikor János jött Daniért. Már előtte könyörgött Dani, hogy nem akar elmenni vele, akármit ígértem, hallani sem akart róla. Áthívtam megint a barátnőmet, hogy legyen tanú, mert félek, hogy esetleg ellenem fordítja János. Kint a kapuban sem sikerült Danit rávenni, sőt, igazából szóba sem akart állni vele. Aztán János egy puszit akart adni Daninak és ehhez megpróbálta átölelni, mire Dani kitépte magát a kezéből és berohant. Én még váltottam pár szót Jánossal, majd bementem én is. Barátnőm később mesélte, hogy Dani sírva bújt hozzá miután bejött, és azt mondta attól fél, hogy apa nem hozza őt vissza. :-(((

Ezt leszámítva a hétvége többi része nyugodtan telt, sokat pihentünk, játszottunk. Danikám édes kis bogár, állandóan puszilgatja Zsófit, aki viszont úgy néz rá, mint egy Istenre. :-)))

Beszélgettem ma egy barátnőmmel, itt laknak a közelünkben, gyakran járunk össze mostanában. Azt mondta, hogy sokat gondolkodott és arra jutott, hogy nem engedi, hogy én bölcsibe adjam 1 év múlva Zsófit, ő akar vigyázni rá. Merthogy egyébként ha addig semmi csoda nem történik velünk, jövő ősszel vissza kell mennem dolgozni. Zsófi ekkor 14 hónapos lesz, talán még járni se fog tudni. :-( De a számlákat meg fizetnem kell, és ennünk is, úgyhogy más választásom nincs. Szívem szakadna meg, ha ennyi idősen már reggeltől délutánig bölcsibe kellene adnom. Úgyhogy hatalmas öröm lenne ez nekem, ha tényleg ő tudna vigyázni a kis hercegnőmre!!! :-))

Akármennyi szerencsétlenség, gond, baj is ér bennünket, ez tartja bennem a lelket, hogy mennyi jó ember él körülöttünk!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr652396418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fém_Fatál 2010.10.25. 11:00:24

Nem tudom, nem értek hozzá, csak kérdezek:
nincs valami kirendelt mediátor vagy mifene, aki segítene nektek, szülőknek, elrendezni egymás között a gyerekkel kapcsolatos dolgokat?
Mert ez így nagyon rossz mindenkinek, de főleg Daninak, akinél szerintem nem normális fokú az apja elutasítása.
Értem, hogy J. egy seggfej, és hogy bőven van miért utálnod, de a gyerek lelkét töntre teszi, ha az apjával kapcsolatban ilyen érzelmei vannak.
te magad nyakig benne vagy, elfogultan tudod csak nézni és kezelni a helyzetet, J. szintén. Jó lenne egy pártatlan, semlege ember, aki segít nektek abban, hogy valahogy legalább nagyjából megértsétek, mit akar a másik és egyezségre jussatok. Írtad, hogy szeretnél elszökni. De te is tudod, hogy úgysem lehet, akkor viszont csak meg kéne oldanotok, lehetőleg (törvényi) erőszak nélkül. :(

allisc 2010.10.25. 16:23:05

@Fém_Fatál: Túl sok mindent felvetettél ahhoz, hogy néhány sorban válaszolni tudjak.
Először is: létezik mediátor, fel is ajánlották a gyámhatóságnál, csakhogy pénzbe kerül, nem kevésbe, én ezt vállalni nem tudom.
Másodszor: mindenben igazad van, csakhogy ennél sokkal bonyolultabb az ügy. Hogy a fenébe ne lennék elfogult? Nem csak Dani láthatását kell önmagában nézni, hanem ott van a pici, akire nem is kíváncsi. Gyerektartásról nem is beszélve, felőle nagyjából éhen is halhatnának a gyerekek. Mutass nekem egy embert aki mindezek mellett msolyogva tudna szépeket mesélni apáról. Ennek ellenére megpróbálom, csak attól tartok hogy nem vagyok elég hiteles, a gyerek nem hülye csak kicsi.
Danin is azt látom, amit saját magamon is: akkor kiengyesúlyozott, felszabadult, amikor eszébe sem jut apa. Egy vidám, nyílt, boldog kisfiú, de ha apa csak szóba kerül abban a pillanatban bezár, és elutasító lesz. És ilyenkor van nekem is a görcs a gyomromban... :-( Én annak örülök, mikor nem hallunk felőle.

Fém_Fatál 2010.10.25. 22:36:22

@allisc:
Pont ezt mondtam én is, hogy természetesen elfogult vagy, és tök normális, hogy alapvetően, ahogy írod is, annak örülsz, ha nem hallasz felőle.

Csakhogy egy gyereknek (bármi is látszik most kifelé) nem természetes állapot utálni a szülőjét. Nyilvánvaló, hogy Dani úgy reagál, ahogy, hiszen te vagy a világának a közepe, az alfa és az ómega, az istennő.
Csak szerintem hosszútávon rossz, ha az apjával való kapcsolatát csak rajtad keresztül, veled azonosulva éli meg.
Ehhhh... Olyan nehéz írásban elmondani, amit gondolok. Nem akarom, hogy azt hidd, J. pártját fogom, mert hát nagyon nem. Sőt...

Hogy a mediátor pénzbe kerül??? Na erre nem gondoltam. :( Azt hittem, "jár" egy gyereknek ennyi segítség az államtól, főleg, ha egy ilyen nyomorult helyzetbe kényszeríti bele az apuka. :(

allisc 2010.10.26. 22:33:49

@Fém_Fatál: Tudom h nem jó h utálja az apját, nekem se jó érzés ez. Ha viszont nem hallunk róla, eszünkbe sem jut. Mintha nem is létezne.
A mediátor akinél 1 évvel ezelőtt voltunk 10 ezret kért óránként. :-(
süti beállítások módosítása