Újra itt

 2010.11.18. 23:07

Kihagytam egy hetet a blogban, ilyen hosszú idő talán még nem is telt el poszt nélkül. Pedig többször is nekiültem, de olyan fáradt voltam, hogy egy értelmes kerek mondatot nem bírtam kicsiholni magamból vagy egyszerűen csak nem volt kedvem írni. Köszönöm, akik aggódtak értünk, szerencsére semmi baj, jól vagyunk. Nagyjából azért leírom az elmúlt hét legfontosabb eseményeit.

Zsófikám egy tünemény. Mindenki a csodájára jár, hogy mennyire nyugodt, türelmes baba. És persze csodaszép kis húsgombóc. :-D Rengeteget nevetgél, sikongat, játszik a hangjával. Most már minden esti program, hogy este fürdés előtt mindhárman ülünk a kanapén, és a tesók együtt kacarásznak. Zsófi hangosan gurgulázva nevet Danin, Dani meg Zsófin. :-D Megzabálom egyszer őket...

Pici lány még mindig nem akar forgolódni, bár már többször is láttam, ahogy a hátáról az oldalára fordult, gyakorlatilag már csak egy icipici hiányzott ahhoz, hogy átbillenjen a hassára. De igazából nem is erőlködik, köszöni remekül érzi magát egyhelyben háton fekve. A játékokért sem igazán nyúlkál, csak ritkán. Ennek meg az az oka, hogy a két ökle folyamatosan a szájában van. Viszont nagyon figyelmes, mindig figyel bennünket mit csinálunk, követ a tekintetével, és az izgalmas tárgyakat is érdeklődően nézegeti.

Dani viselkedése sokat javult az elmúlt egy hétben. Nagyon komolyan elbeszélgettem vele a múlt hét végén. Pedig eddig is beszélgettem vele a hisztijeiről sokszor, de nem használt. Most azonban elővettem a szigoromat, és még "megfenyegettem" a Mikulással és a Jézuskával is... :-) és így hárman már elegek voltunk a változáshoz! Látom, hogy ő is büszke hogy tud uralkodni magán, és örömmel újságolja minden délután mennyire jól viselkedett. Persze apróbb bakik még vannak, de nem várhatjuk el tőle hogy egyik napról a másikra teljesen megszűnjenek. Ajándékot is kapott az ügyes viselkedéséért, egy Lego karórát a barátainktól. Annyira örül neki, olyan boldog!!!!! :-) Egy nap alatt megtanulta leolvasni és kb 3 percenként közli is a pontos időt. Most aztán végem, nem késhetek az iskolából, mert azonnal számon kéri rajtam! :-D

Bingoval voltak gondok, először nem akart enni, kapott mindenféle gyógyszert, aztán pedig nagyon vakarózott. Voltunk állatorvosnál, most már úgy tűnik rendben van. A hangulata is egyre jobb, mert eleinte sokszor láttam búslakodni. Most már nyit felénk, játékot kezdeményez, egyre többet kommunikál. Kezdjük megérteni egymás apró jelzéseit, szokásait.

Folyt köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr462458321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.11.19. 07:03:54

Örülök, hogy jól vagytok! :)
(Új képek esetleg Zsófibabáról? :$)
süti beállítások módosítása