Kertészkedős hétvége

 2010.11.21. 21:45

Itt voltak anyuék a hétvégén. Pontosabban még mindig itt vannak, majd csak holnap mennek haza. Segítettek megcsinálni az őszi nagy kertrendezést, téliesítést... apu megcsinálta a nagykaput, merthogy szétesett. Tényleg, ezt nem is írtam a múlt hét eseményeinél!

Zsófi a napokban egyre nehezebben alszik el este. Sőt, éjszaka is többször felkel. Esténként nem sír, csak kb negyedóránként felébred, hiába altatom el. Egészen addig, amíg feladom, nem altatgatom tovább, hanem nézelődik majd egyszercsak elalszik magától és utána már nem ébred fel. Éjjel pedig szerintem éhes, azért ébred, ugyanis csak eszik, és alszik tovább. Még mindig kizárólag szoptatom, semmi mást nem kap. Lehet, hogy este már igényelne egy kis pótlást, hogy végig aludja az éjszakát. Egyelőre azonban várok még, mert nő a súlya (igaz lassabban), és ha elkezdem a pótlást, akkor tényleg csökkeni fog a tejem. Csak nekem lenne kényelmesebb, ha végig aludnánk az éjszakát, de engem meg nemigazán zavar az éjjeli szoptatás. Ha fel kéne kelni ringatni, tápszert csinálni stb az zavarna, de így csak összebújunk és alszunk tovább. Kiélvezem ezeket a pillanatokat, nem valószínű, hogy fogok még szoptatni valaha, és imádom ahogy a kis puha meleg csomag hozzámbújva szuszog és eszik. :-)

Apás hétvége volt, Jánosnak ez annyiban kimerült, hogy pénteken késő este írt egy mailt, hogy kérdezzem meg Danit mit szeretne csinálni. Én már csak szombaton sísuli után olvastam ezt a mailt, válaszoltam, de hiába mert többet János nem jelentkezett. A dühítő ebben már megint az, hogy legutóbb abban maradtunk, hogy eljön sísuliba, ahol én is ott vagyok, merthogy egyedül nem akar elmenni vele Dani. Így talán jobban elfogadja, ha nem kell elmennie vele. A héten többször is beszéltem erről Danival, és az első reakciója az volt, hogy akkor ő nem akar sísuliba menni, de végül meggyőztem, és belement, hogy messziről nézheti apa. De apa nem méltóztatott megjelenni a sísuliban. Dani ezt így kommentálta: "Még szerencse, hogy apa nem jött el."

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr862464114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása