Apasági vizsgálat

 2010.12.08. 21:38

Túlestünk az apasági vizsgálaton. Írtam pár napja, hogy elfogadtam János feltételeit, ő átutalta az iskolának az 1 havi tandíjat mi pedig elmentünk a vizsgálatra. Fizikailag semmiség volt, egyáltalán nem fájdalmas dolog, szájnyálkahártyából vesznek mintát egy kb olyasmi eszközzel mint egy fültisztító pálcika. Lelkileg megterhelőbb volt számomra, alávetni Zsófit ennek a baromságnak, mikor semmi értelme, csak János lejárató kampányának a része ez a színjáték. Hát tessék, legyen boldog, egy hét múlva papírja is lesz arról, amit eddig is tudott.

Délután szülői konzultáción voltam Dani gyógypedagógusánál. Ez kb olyan, mint az iskolában a szülői értekezlet. :-) Elmondta mostanában mivel foglakoznak és főleg miért, hogyan látja a gyerekeket stb. Sokkal jobbnak festette le Dani állapotát, mint ahogy én azt látom. Ez egyébként az iskolára is igaz, hogy egy-egy konkrét esetet leszámítva, általánosságban kedvezőbb dolgokat mondanak róla. Csak én látom ennyire sötéten? Vagy túl szigorú vagyok???

Daninak kiesett az egyik felső első foga. Napok óta nagyon kínlódott már vele, örülök, hogy végre kint van. Ő persze kétségbe van esve, pláne mikor meglátta, hogy vérzik a helye... Ha vért lát pánikba esik. :-( Úgy kellett elvonszolnom a tükör elől, hogy hagyja békén, meg fog gyógyulni. És a másik is nagyon mozog, már csak napjai vannak hátra annak a fognak is. Kis vámpírom. :-D Bekészítettük a párnája alá a fogacskát, holnap reggelre várjuk a Fogtündért! :-DD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr572505321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása