...pompompom :-D

 2010.12.09. 22:17

Remek a hangulatomtomtom, ma van a szülinapompompom... :-DDD

Danika egy tündér volt reggel! Még tegnap este suttyomban csinált nekem ajándékot, papírból vágott ki mintákat, azt betette egy díszzacskóba, és elalvás előtt a párnája mellé tette, hogy reggel azonnal fel tudjon köszönteni. :-DDD És így is lett, ahogy felébredt, rácsodálkozott a fogtündér ajándékára :-), majd átadta nekem az ajándékát sok-sok puszi kíséretében. :-DDDD

Az volt a szülinapi kívánságom, hogy aludni szeretnék egy hatalmasat. :-) Teljesült! Zsófikámmal aludtunk egy maratonit ma napközben. Nagyon fáradt vagyok mostanában, keveset alszom, és azt is megszakításokkal. Várom már a téliszünetet, mindannyiunkra ránk fér a pihenés.

Meghívott ebédre a barátnőm a fenti alkalomból. :-) Főzött finomat, sütött sütit és a kisfiával elénekelték nekem a Heppibörzdéjt. Annyira jólesett!!!

Estére Jánosnak azért sikerült elrontania a jókedvemet. Írt mailt, hogy a hétvégén el akarja vinni Danit. Csakhogy most nincs apás hétvége, ezt meg is írtam neki. Mire ő dühödten válaszolt, hogy csak azt akarta tudni mennyire vagyok közreműködő, de ezek szerint nem, és hogy nem Dani nem akar vele menni, hanem én nem akarom stb.

Na de ácsi, múlt hétvégén apás hétvége volt, annyira nem jelentkezett, hogy bocs ne várjatok nem tudok menni. Hétfő estére megbeszéltük, hogy jön, de helyette az iskolába vitte a csomagot. Most meg nem apás hétvégén fel van háborodva, hogy nem viheti el Danit???? Képtelen vagyok felfogni a gondolatmenetét...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr602505493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.12.10. 08:28:49

Kedves Csilla!

Isten éltessen nagyon sokáig! Boldogságos születésnapot! :-)

Fém_Fatál 2010.12.10. 16:55:20

Hát akkor nagyon boldogságos szülinapot! :)

allisc 2010.12.10. 18:24:05

Köszönöm szépen!!!! <3
süti beállítások módosítása