Édesbogár

 2010.12.11. 21:20

Bingonak hasmenése volt az éjjel. Szegénykém kétszer is körbefo....ta a lakást. :-( Nem tudom mi a fenét ehetett össze, mert én csak tápot adtam neki, illetve olyan maradékot (keveset), amiből mi is ettünk. Sajnos az utcán is feleszik minden vackot, egyelőre nem bírtam még leszoktatni róla. Retriever....... Na szóval takarítottam rendesen, egyszer éjjel, és egyszer reggel. Négyszer mostam fel, de még mindig éreztem a büdöset. :-((

Tesóméknál voltunk délután. Dani imád náluk lenni, mindig nagyon elemében van ilyenkor és produkálja magát. Elmentünk ajándékokat vásárolni, közben Dani bement a játszóházba. Látszik, hogy még nincs jól, fél óra után ki akart jönni, úgyhogy nem tudtunk rendesen körbenézni. 

Zsófikám ismét lekapott a lábáról mindenkit. :-) Unokatesókat az ujjai köré csavarta... Tényleg hihetetlen, hogy csak vigyorog, nevetgél mindenkinek ez a kis Édesbogár! :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr52512188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása