Karácsonyi műsor

 2010.12.13. 21:50

Danit még mindig nem engedtem iskolába. Bár a doktornéni szerint mehetne közösségbe, de egyedül nem tudja rendesen kifújni az orrát, az iskolában meg nem tudnak figyelni erre. Úgysem tanultak ma, hanem a Karácsonyi műsort gyakorolták. A műsorra azonban bementünk, sőt előtte egy picivel, hogy még egyszer a próbán ott tudjon lenni Dani. A verseket még itthon megtanultuk, már csak azt kellett rögzíteni, hogy hova kell állnia és ki után következik. Nagyon helyesek voltak, sok kis pösze gyerkőc, ahogy szavalták a verseket. :-D Eddig furcsállottam, hogy az iskolai logopédus dícsérte Danit, hogy milyen szépen tisztán beszél. Most már értem miért... :-D Az osztály nagyobbik része küzd valamilyen beszédhibával. Persze jól állt nekik, nagyon jókat mosolyogtunk rajtuk. :-)

Zsófikát is ünneplőbe öltöztettem ez alkalomból. Hát majd megzabáltam, olyan jól állt neki a piros (kicsit ciklámenes) ruhácska a harisnyával és bundás csizmával. Imádom!!!!!! :-DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr932514509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.12.14. 09:11:23

Csodaszép ez a kiscsaj! :-)

Nahát a csizmája!!! Nekem is kell olyaaan! :-D

allisc 2010.12.14. 19:33:21

@Mirama: Köszi! Hihi én is elfogadnék ilyet a méretemben! :-D

Fém_Fatál 2010.12.15. 14:43:44

Egyszerűen zabálnivalóan cukipofa! :)))

allisc 2010.12.15. 21:45:13

@Fém_Fatál: :-) És ha tudnád milyen jól lehet dögönyözni, puszilgatni... :-))))
süti beállítások módosítása