Zsófi beteg lesz? :-(

 2010.12.14. 19:44

Szerintem Zsófi beteg lesz. :-( Napközben még csak az tűnt fel, hogy a szokásosnál is többet alszik. Gyakorlatilag háromszor félórát volt csak ébren a nap folyamán. Most este picit többet van fent, de nyűgös, sír, semmi se jó neki. Nem bírom megvigasztalni csak a cicivel, de az is csak átmeneti. A szemei is furán csillognak, pedig nem lázas. Nyoma sincs annak a nevetgélő tündérkének, akit tegnap fotóztam. :-(

Nekem is kapar megint a torkom, pedig a múlt heti betegségen már úgy tűnt, hogy túl vagyok. Szóval megint bekaptunk valami vírust... :-((( Még három nap van vissza idén az iskolából, aztán kezdődik a téliszünet. Jó lenne megúszni komolyabb betegség nélkül.

Délelőtt voltam a munkahelyemen. Bár egyetlen porcikám se kívánkozik vissza, mégis jó volt egy kicsit meglátogatni a volt kollégáimat. Sajnos átszervezés miatt szerteszét szórodott a társaság, azért a számomra fontos emberekkel sikerült találkoznom. Kivéve a volt főnökömet, ő már megint nem volt bent. :-( A szülés óta, ha jól emlékszem most mentem be harmadszor, és eddig minden alkalommal elkerültük egymást. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr212516098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fém_Fatál 2010.12.15. 14:42:11

Jaja, ez már csak így megy idén. Mire az utolsó gyerekem is kimászik, jön a következő betegség. :S
Fel a fejjel, kitartás. Egyszer csak tavasz lesz... Ugye???!!! :)))

allisc 2010.12.15. 21:43:30

@Fém_Fatál: jajjj ne is mondd. Zsófi születése óta eddig egész jól megúsztuk. De most úgy látszik minket is utólértek a nyavalyák. :-(
süti beállítások módosítása