Beteg lett :-(

 2010.12.16. 21:47

És igen, beteg lett Zsófi. :-( Nemcsak ő, én is. De még Dani se gyógyult meg... :-( Édes kis bogárkámat nagyon megviseli, sose sírt ennyit, mint most. Sokat alszik, de mikor ébren van akkor nagyon nyűgös. Köhög, tüsszög és sokszor furán fújtatva veszi a levegőt. :-( Én sem érzem jól magam, fáj a torkom, folyik az orrom, levert fáradt vagyok. Még talán Dani van a legjobban, neki is folyik az orra, de legalább a kedve jó. Remélem kiheverjük Karácsonyra ezt a nyavalyát!!!

Az elmúlt két napban nem történt velünk semmi különös. Elvittük Danit reggel az iskolába, utána pedig itthon lábadoztunk Zsófival. Próbáltam annyit aludni, amennyit csak bírtam. Sajnos gyógyszert a szoptatás miatt továbbra sem szedhetek, úgyhogy marad a citromos mézes tea és a pihenés.

Már csak 1 nap és....... :-DDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr732520667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása