Fááááánk :-)

 2010.12.18. 21:55

Amilyen vacakul indult ez a nap, annyira jól éreztük magunkat a végére! :-)

Reggel világvége hangulatban ébredtem. Iszonyú pocsékul éreztem magam, alig aludtunk éjjel, Zsófi sokszor fent volt. Végigszenvedtem a délelőttöt. Aztán öszekapartam magam, kimentem havat lapátolni, és a friss levegő annyira jót tett, hogy egészen magamhoz tértem. Délután szülinapra voltunk hivatalosak, bevallom a hátam közepére nem kívántam az egészet, de nem akartam Danival kiszúrni, már nagyon várta.

És ez volt a lehető legjobb amit tehettünk, hogy elmentünk, ugyanisan fantasztikusan jól sikerült! Én még ilyen jó gyerekzsúron nem voltam. Az egyik budapesti síiskolában tartották, lehetett síelni, fánkon csúszkálni, pizza, forró tea, forralt bor... mindehhez hóesés, kivilágított pálya, jó zene... hmmmm :-DDDD

Mondanom se kell, a gyerekeknek a fánkon csúszkálás volt a favorit, a szülőknek meg a forralt bor. :-) Dani úgy elfáradt, hogy ahogy hazaértünk ledőlt és elaludt a kanapén. Több mint három órán keresztül őrültködtek a hóban. Zsofka szinte végig aludt a babakocsiban jól bebugyolálva, de közben egyszer meg is tudtam szoptatni az öltözőben. Ő viszont úgy kialudta magát a jó levegőn, hogy még mindig itt nevetgél nekem, ahelyett hogy aludna. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr372524880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása