Betegen

 2010.12.22. 20:33

Megint rosszabbul lettem. :-( Nem tudom, hogy ez egy újabb vírus, amit az előzőre szedtem össze, vagy csak az előzőnek a fellángolása, de ramatyul vagyok. Reggel úgy ébredtem, hogy nagyon fájt a mellkasom. Most estére már újra fáj a torkom, fejem, hátam és hőemelkedésem van. Remek lesz így a Karácsony. :-(((

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr1002533188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.12.23. 08:24:56

Vigyázz nagyon magadra! Igyál kamillateát sok mézzel, nekem mindig segít!
Gyerkőcök jobban vannak?

Jobbulást Neked!

Kívánok Nektek áldott, békés és szeretetteljes karácsonyt!
süti beállítások módosítása