Cudar napon vagyok túl. :-( Tegnap késő estére belázasodtam, kénytelen voltam lázcsillapítót bevenni, mert mozogni alig bírtam. :-( Én nem vagyok lázas típus, ritkán lázasodok be, de akkor már egy hőemelkedés is nagyon lever a lábamról. Szenvedtem egész éjjel, és reggel sem tudtam felkelni. Dél volt, mire össze bírtam magam kaparni annyira, hogy kimásszak az ágyból. Szerencsére Dani már eléggé önellátó, feltalálta magát, Zsófi meg partner volt az alvásban. Délután voltam orvosnál, kaptam antibiotikumot, most már kicsit jobban vagyok. Bár most estére megint hőemelkedésem lett.

Nagy hír van! Végre találtam valamit, amit a lánykám nem csípőből azonnal köp vissza: Kecskeméti Sütőtökpüré rúlez!!!!! :-DDD Na nem kapkodott a kanál után, hogy mégmégmég, de legalább komolyabb fintorgás nélkül lenyelte. Hurrrá!!!! A száját nem akarta kinyitni, úgyhogy sok múlt az időzítésen, és hogy mennyire voltam gyors. Bohóckodtam neki, és mikor elkezdett nevetni, zsupsz... be a kanál a szájába! :-) Később meg adtam neki egy kenyérhéjat rágcsálni, és nagyon alaposan szétcsócsálta, szemmel láthatóan ízlett neki. Lehet, hogy mégiscsak fog enni a kiscsaj? :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr412535856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whitemore 2010.12.24. 10:07:34

Kedves Csilla és Gyerekek, kívánok Nektek nagyon boldog, békés, nevetős Karácsonyt!!
szeretettel: egy olvasótok

allisc 2010.12.26. 22:44:46

@whitemore: Hasonló jókat kívánunk nektek mi is!!!
süti beállítások módosítása