Nem javulunk

 2010.12.27. 21:21

Megint egyre jobban tornyosulnak a gondok. :-( A gyerekek ugyan nem lázasak már, de mégis rosszabbul vannak. Dani úgy köhög, hogy néha már öklendezik, sőt van hogy elsírja magát, mert nem bírja abbahagyni a görcsös köhögést. Zsófi is köhög, és közben meg borzalmas hangon veszi a levegőt. Voltunk reggel orvosnál, vírusos, úgyhogy csak köptetőt kaptak, meg persze C vitamin, orrcsepp, sok folyadék...

Írt fel a gyerekorvos tápszert Zsófinak, de persze hogy nem kell neki. Védőnővel konzultáltam, ki is jött délután. Neki sem evett. Viszont hozott egy kütyüt, "szoptanít" a neve, az a lényege, hogy szoptatás koözben egy pici csövecskét vezet a baba szájába, amin érkezik a tápszer, és olyan mintha a ciciből szívná. Elméletben remek találmány, a gyakorlatban nekem az istenért se sikerült vele szoptatni. Szóval marad a natúr cici. Védőnőnk szerint van annyi tejem, hogy ne száradjon ki, úgyhogy szoptassak amilyen gyakran csak tudok, és higyjem el, hogy vissza fog jönni. Nem tudok mást tenni, hiszek.

Na és az újabb gond: Bingonak hasmenése van, de nem ám kicsi. :-( Ő éjszaka boxban alszik, nehogy szétrágjon valamit. Úgyhogy reggelre szegénykém telef..ta a boxot, és mivel nem tudott mást tenni, bele is feküdt. :-( És nem csak a boxot, hanem a környékét is, úgyhogy takarítás, függönymosás volt a kora reggeli program. A kutya meg nyakig volt szaros, ezért kerítenem kellett egy kutyakozmetikust, aki azonnali hatállyal megfürdeti. A boxot meg el kell vinnem még holnap a kocsimosóba, hogy nagy nyomású gőzborotvával lemossam.

Napközben nem volt időm magammal foglalkozni, rohangáltam a gyerekek-kutya-orvos-gyógyszertár-kutyakozmetikus között. Este mikor leültem, éreztem, hogy megint szarabbul vagyok. Újra kezd hőemelkedésem lenni, és fáj mindenem. Tele van a t..öm. :-(((

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr752542781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kangagirl 2010.12.28. 09:23:10

Drágáim! remélem hamar túl lesztek ezeken a kínlódós napokon... sose jó... de amikor elmúlik, akkor szerencsére az ember egy mosollyal és legyintéssel tud visszanézni...

A tejed miatt pedig tényleg ne aggódj... ezt a poklot én is megjártam ráadásul a lányom szó szerint semmit nem volt hajlandó megenni 9 hós koráig.... utána sem nagyon ezeket a bébipempőket... csak 1 éves kora után a rendes ételeket... volt kínlódás, sírás (leginkább részemről, ő csak kivárta a cicit)... :( (Végül 3 éves koráig szopott is...) Szóval BÍZZ magatokban!

allisc 2010.12.28. 21:22:27

@Kangagirl: Köszi, igyekszem nem aggódni, de nehéz. Nem lenne tragédia, hogy nem fogad el pótlást, ha lenne elég tejem. Szerintem csak annyi van, hogy ki ne száradjon, de a gyarapodáshoz kevés. :-((((

Kangagirl 2010.12.28. 22:03:35

Ha nagyon aggódsz, hívd fel W.Ungváry Renátát... ő egy nagyon jó szoptatási tanácsadó...sokszor öntött belém is erőt... Mi is így voltunk... már vérvétel is volt etc. mert nem gyarapodott eleget, már rég almát kellett volna ennie barackkal meg burgonyával...aztán minden megoldódott... 18 hós kora után pedig mélyen hallgattam, hogy MÉG mindig szopik.
Nem lesz baja! Ha gond lenne, hidd el elfogadna ezt-azt... azért próbálkozzatok, pl. kis gyümiléhez mit szól? Nekem azt elfogadta: friss meggylé (mert ugye kora nyár volt - egyenesen a kertből) szépen lecsúszott és rögtön pici pohárból itattam. Ez volt az egyetlen, ami az elején ízlett neki.. pedig savanykás... :)

Fém_Fatál 2010.12.28. 22:55:18

Nyugi van, lehet, hogy tele a tököd, de ez is csak azt jelzi: TÖKÖS CSAJ VAGY. Túl leszel, lesztek ezen is.
A gyerek, ha beteg, nem kíván annyit enni, szóval tényleg elég a tej.
Nem gondolom, hogy rajtad segít, de a mi fiúnk 7 hónapos volt, mikor azt hittük, éhen fog halni. Tápszert kiköp, tej már nuku, pempőket a falra küldte. Kínomban fogtam, és friss csirkepörköltet leturmixoltam frissen főtt nokedlivel...
A gyerek úgy zabálta be, hogy azt hittem, a bögrét is kirágja a kezemből. Sacc/kb vagy 4 decit megevett a cuccból... Pedig előtte mindent kiköpött.
Ezt csak azért írom, hogy ne aggódj, a gondok megoldódnak. Olyan gyerek nem volt még a történelemben, aki kaja mellett éhenhalt volna. Ha igazán éhes lesz, meg fogja enni, addig meg nyammog. Ne parázz rajta.
(A kutya miatt külön respekt, azt hiszem, engem nagyon csúnyán be kellett volna narkóztatni, hogy két pici mellé egy kutyát is a nyakamba vegyek. :))))

No, minden szar nap után gondold azt, hogy ez is a hátad mögött van, egy szar nappal kevesebb van már előtted. :)

Fém_Fatál 2010.12.28. 22:58:00

Ja, és a köhögés! Hurutos? Feljön a cucc? Mert ha nem, akkor csillapítani kéne, hogy ne hányjon a gyerek (ha csupa száraz, akkor az is lehet, hogy már csak ingerköhögés, az is csillapítást igényel.)
Lehet, hogy nem gyerekorvos kéne, hanem inkább tüdőgondozó, hogy megmondja, mi kell a köhögésre.
(Kiment a divatból, de egyszer-egyszer használntuk a Radipont, hogy a gyerek tudjon aludni és ne hányja végig az éjszakát...)

Fém_Fatál 2010.12.28. 23:00:12

Basszus, na majd törlöd, mert hamar küldtem el: az Ambrobene is nagyon jó, felszakít és nem ingerel feleslegesen.

Na, befejeztem, nem írok többet. Ma. :))

allisc 2010.12.31. 01:51:46

@Kangagirl: Próbáltuk eddig az almát, banánt, sütőtököt, répát, krumplit és sinlacot. Csak a sütőtök nem váltott ki sírást, de az is csak pép formában, italként az se kellett. Ja, és a kétféle tea illetve víz sem kellett. Ami viszont mindig bejön: kenyérhéj. :-) Danival is megkínlódtam annak idején, de ő legalább a cumisüvegből elfogadta a folyadékot pl teákat.

allisc 2010.12.31. 01:55:32

@Fém_Fatál: Úgy tűnik túl vagyunk a betegség nehezén, köszi a tippeket.
Kajálás: nem tom, lehet hogy az lesz, leturmixolom a lecsót vagy a paprikás krumplit aztán had szóljon :-))
Kutya: az a helyzet, hogy a goldenek rabja vagyok, betegesen. :-)
süti beállítások módosítása