Grrr hajnali óracsörgés

 2011.01.03. 23:32

Uhh durva volt a ma reggeli hajnali óracsörgés. Hogy milyen könnyen meg lehet szokni a jót??!! Még csak hétfő van, de alig várom a hétvégét. Persze én vagyok a hibás, mindjárt éjfél és még mindig itt ülök a gép előtt, holott tudom, hogy nem elég 5 óra alvás, és napközben sem tudok majd aludni. De nem tehetek róla, úgy szeretem ezeket az esti órákat, mikor csend van, alszanak a gyerekek és lelkiismeretfurdalás nélkül olvasgathatok, csetelhetek, bámulhatok ki a fejemből... egészen addig amíg fel nem borulok a fáradtságtól...

Hivatalos ügyeket intézgettem ma, és egész hétre ezt tervezem. Megpróbálok minden követ megmozgatni, hogy valami támogatáshoz jussunk. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr82558748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fém_Fatál 2011.01.04. 08:55:59

Én is így vagyok minden este (és reggel). Mire a 3 pulya elcsendesedik, már nekem is leragad a szemem, de olyan jó az a pár óra nyugalom. :) Reggel meg csak fekszem és nem hiszem el, hogy ilyen gyorsan elröppent az éjszaka... főleg, hogy tök sötét van fél7kor. :(
Általában igyekszem a poharat félig telinek látni, de ilyenkor nagyon nehéz a pozitív életszemlélet. :))))

Kangagirl 2011.01.04. 17:35:10

Hidd el, ezzel minden anya így van és cseppet sem önzés, hogy élvezzük, ha csak elvagyunk este gyerek nélkül... Más kérdés, hogy én is minden reggel megfogadom, hogy MA időben fekszem... Vizsgaidőszakban, vagy sürgető határidők esetén gyakori, hogy fél2-kor húzom magamra a paplant... a vekker meg fél6-kor szól... brrrr.

allisc 2011.01.04. 22:26:02

@Fém_Fatál: én semmi pozitív gondolatot nem bírok reggel fél 6-kor kicsiholni magamból :-)

@Kangagirl: fél2-fél6 nekem is ezek a bűvös számaim :-) Nem érzem önzésnek, muszáj legalább ilyenkor picit magammal törődnöm.
süti beállítások módosítása