Újabb vírus :-(

 2011.01.04. 23:16

Szegény Danikámnak nincs valami szerencsés szériája. Épphogy meggyógyult, szombaton vette be az utolsó szem antibiotikumot. Erre most összeszedett egy hasmenéses vírust. Reggel elvittem a suliba, itthon még semmi baja nem volt, mikor beértünk elkezdett panaszkodni hogy fáj a hasa. Majd pár perc múlva már ült a wc-n. :-((( Úgyhogy indultunk vissza haza. De necces volt, majdnem bírta ki az utat, futás volt a mosdóig... Délutánra jobban lett, de még holnap biztosan nem megy suliba. Most aztán izgulok, hogy Zsófika ne kapja el.

Reggel még a szoptatással is megkínlódtam kicsit. Azt vettem észre, hogy mintha az egyik tejcsatorna "eldugult" volna. Hiába szopizott Zsófi, egy részen benne maradt a tej, és fájt. Megijedtem, mert ez könnyen begyullad és nagyon fájdalmas. :-( Jó alaposan átmasszíroztam, forró zuhany, szoptatás idióta pózban... és végül sikerült! Legalább ezt egyszerűen megúsztuk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr682561498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fém_Fatál 2011.01.05. 15:08:32

Basszus... komolyan gyanakszom már az arab terroristákra, meg a vegyi háborúra. A környezetemben mindenki beteg, mindenki visszaesett, többször is. Nagyapám 87 éves, második kör antibiotikumot szedi, tüdeje amúgy is problémás, plusz leukémiája van. Nagyon aggódom miatta. :((( De egy csomó embertől hallom, hogy 4-5 hétig tart, mire kilábal a nyavalyából. Aztán jön is a következő. :(
Spec nekem is újból takonykórom van, de engem egy lefűrészelt csövű vadászpuskával sem tudnának eltenni láb alól. :)

A tejcsatorna kidugítás szép munka volt, nagyon profi szoptató vagy. :))

allisc 2011.01.05. 22:52:50

@Fém_Fatál: Pirulós szmájli :-) Hááát nem keveset szoptattam már, de azért profinak nem érzem magam :-)))) Majd a 3. gyerek után... hahaha

Betegség: Jobbulást nagypapádnak, szorítok neki!!!
süti beállítások módosítása