Kibújt Zsofka első foga!!!!!!! :-DDD Hát ez a magyarázat a tegnap előtti nyűgösködésre!!! Nem is gondoltam erre, mert Daninak 1 évesen jött ki az első. És eddig mindenben egyformák voltak a tesók. :-) Na szóval a napi sütőtök adag majszolása közben vettem észre, hogy megkoccant Zsófi szájában a fém kiskanál. Először azt hittem máshonnan jön a hang, de mikor másodszor is... :-) gyorsan benyúltam a pici szájába és kitapogattam... és jééééé van egy fogacskája!!!! :-DDDD

Danikám is hatalmas boldogságot okozott ma nekem. Magyarból írtak dolgozatot és hibátlan lett! 100%-os!!!! :-DDD Annyira örülök, hogy azt leírni nem tudom. Három évesen még azt mondták nem biztos, hogy egyáltalán valaha beszélni fog, vagy hogy szobatiszta lesz. 4 éves kora után kezdett el beszélni. És most itt tartunk. Öt és fél év kőkemény munka van a hátunk mögött. Minden perce megérte, és minden fillér amit a fejlesztésére költöttünk. Hálás vagyok minden pedagógusnak aki foglalkozott vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr82568549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2011.01.08. 10:57:42

Kedves Dani és Zsófibaba!

Először is Dani Neked gratulálok! 100% az nem semmi, az egyszerűen TÖKÉLETES!!! :-)))
Drága Zsófibaba, Neked pedig azért gratulálok, mert minden zokszó nélkül tűrted, hogy az az első fogacskád előbújjon! :-))

Kedves Csilla! Neked pedig azért gratulálok, mert soha nem adod fel, még akkor sem, amikor mindenki más, már régen magába roskadt volna! És látod!? Megérte! Mindig megéri! :-))

allisc 2011.01.08. 22:35:27

@Mirama: Kösziiii!!! :-) Igen, mindig megéri, most már tudom. Pedig volt idő amikor nemigazán hittem benne.
Ez a két kis tünemény tartja bennem a lelket, mellettük nem lehet feladni.
süti beállítások módosítása