Lustálkodós nap

 2011.01.09. 22:14

Ma lustálkodós napot tartottunk. :-) Zsófival fél 12-ig aludtunk!!!! Dani picit hamarabb kelt, de aranyos volt, csendben játszott, hogy ne ébresszen fel minket. Olyan de olyan jó volt sokáig aludni! És egész nap nem csináltam semmi különöset, csak a kötelező napi rutint.

Zsófi egyre többet és egyre tudatosabban forog. Eddig naponta 2-3-szor láttam megfordulni, ma viszont rengetegszer. Ami egy kicsit zavar, hogy csak a bal oldalán át fordul mindkét irányba. Remélem majd ahogy ügyesedik rájön, hogy nem csak abba az irányba lehet fordulni.

Dani hihetetlenül édes, ahogy Zsófival foglalkozik. Tetszik neki, hogy most már lehet vele kommunikálni, ahogy ügyesen mozog. Azzal játszik, hogy megpróbálja megnevettetni. Zsofka meg persze hangosan kacag a bátyónak. Ha pedig a hugi megfordul Dani sikongatva ujjong. :-) Vagy a másik kedvenc ha Zsófi megfogja valamijét, az ujját vagy az orrát... :-DD

A torokfájásom picit javult, még mindig fáj, de kevésbé mint tegnap. Rengeteg mézes teát iszok, meg c-vitamint szedek, hátha megúszom.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr302572824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kangagirl 2011.01.10. 17:06:20

Próbáld ki a tantum verdét! csodát tesz, nem hiába ajánlgatom... a szoptatás sem kizáró ok... Én úgy használom, mint ahogy a gyerekeknek ajánlják: napi 5x3-4 fújás a garatra... Vasárnap reggel nyelni sem tudtam, estére elfújták... Ma is magammal vittem, és nagyon jó. Nórit is mindig rendbe teszi...

allisc 2011.01.12. 00:25:59

Rendben, legközelebb kipróbálom! :-) Most úgy tűnik rendbe jöttem, elmúlt a torokfájásom. Néhányszor fújogattam bioparox-al, de annak úgy utálom az ízét :-(
süti beállítások módosítása