Itthon

 2011.01.30. 22:02

A mai nap történelmi, annyira nem voltunk sehol, hogy ki sem álltam a garázsból. :-)))) Nem tudom mikor volt ilyen utoljára. És nagyon jóóóóóó volt. Főzőcskéztem, sütit sütöttem, takarítgattam, kutyát sétáltattunk, leckéztünk.... délután pedig átjöttek Dani haverjai hot wheels-ezni. És kivételesen sikerült 8-kor ágyba dugnom a gyerekeket.

Bingo jobban van már, de még mindig elég bágyadt. Holnap még vissza kell vinnem szurira, remélem utána már újra a régi lesz. Sétánál már játszott, rohangált, de láttam rajta, hogy hamarabb elfárad, úgyhogy nem maradtunk sokáig.

Apás hétvége volt, János tegnap írt mailt, hogy ma kettőre jön Daniért. Nem tudom, borzasztó ez így. Dani hallani se akar róla. Én ideges vagyok, Dani szintén feszkózik ezen. Könyörög, hogy nem akar menni. Ma legalább arra rá tudtam venni, hogy jöjjön ki. De megállt a bejárati ajtónál, a kapuig már nem jött ki velem. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr522626381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kangagirl 2011.01.31. 20:55:27

Teljesen elképzelhetetlen /megvalósíthatatlan, hogy eleinte nálatok legyen a lakásban az a pár apás óra?

allisc 2011.01.31. 21:09:28

@Kangagirl: Teljesen. Előzmények miatt nem akarom beengedni a lakásba. Azt már többször mondtam neki, hogy úgy kéne, hogy én is ott vagyok, de ezt mintha János meg se hallotta volna.
süti beállítások módosítása