120km

 2011.01.31. 22:06

Szülői értekezlet volt a suliban délután. Semmi egetrengető dolgot nem tudtunk meg, csak az elkövetkező fontos programok/szünetek dátumait tudhattuk meg (iskola honlapján fent van minden). Illetve hogy hol tartanak a tananyagban, ezt pedig bárki látja, ha megnézi otthon a gyerek házifeladatát. Persze tudom, hogy szükség van szülőire, de több információra számítottam. Nem egyszerű megoldanom a gyerekek felügyeletét, és ekkora szervezkedésért "cserébe" azt vártam, hogy lesz értelme. Na jó, nem puffogok.

Tehát fél négykor elindultunk Zsófival Daniért, hazahoztuk, leadtam a két gyereket a barátnőmnek, vissza a suliba 5-re a szülőire, majd fél 7-re értem haza. 20km-re van a suli tőlünk, ezt ma háromszor tettem meg oda-vissza, tehát ma 120km-t kocsikáztam csak az iskola miatt... Persze volt ügyelet a suliban, maradhatott volna Dani, de utálja az ügyeletet. Már előre sírt, hogy nem akar ottmaradni, és attól félt hogy nem megyek érte. :-( Amennyire szereti a sulit, annyira utálja az ügyeletet, nem tudom miért.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr762629134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása