Kéne egy csoda

 2011.02.11. 22:13

Kicsit kiakadtam ma. Délelőtt a számlákat rendezgettem és fizettem be, miután végeztem rá kellett döbbennem, hogy sokkal rosszabbul állunk anyagilag mint azt gondoltam. :-(((( Komolyan kétségbe vagyok esve. Sürgősen ki kell találnom valamit, vagy csodának kell történnie, hogy kihúzzuk legalább szeptemberig, annál hamarabb nem tudok visszamenni dolgozni. Ha János fizetné azt a gyerektartást, amiben megállapodtunk mielőtt a terhességem kiderült, pont meg tudnánk élni. Mikor ezt legutóbb (is) elmondtam neki, közölte, hogy én akartam, ő megmondta előre. Valóban megmondta, hogy tönkre fog tenni, ha megtartom a picit. Szerintem még direkt élvezi is...

Ma írt emailt János, holnap el akarja vinni Danit Mekibe, beszéljem rá: "próbáld neki mondani, hogy apára is szükség van, és hogy ez nem sok idő, bírja ki". Na, ha ettől az érveléstől kedvet kap a gyerek apával lenni, megeszem a kalapom. Este már mondtam Daninak, hogy jön apa holnap, de azonnal elkezdett tiltakozni, végig se tudtam mondani. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr922654960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása