Futááááááás

 2011.03.29. 21:35

Voltam délután futni!!!! :-)))) Annyira de annyira jól esett, hogy csak na!!!! Utána még órákig a föld felett jártam a boldogságtól... :-))) Holnap meg vinnyogva fogok mozogni az izomláztól... :-D De nem baj, megéri! Lehet hogy perverz vagyok, de szeretem az izomlázat, mert az azt jelenti, hogy volt értelme annak amit csináltam. 20 percet futottam, majd utána még 10 percet lenyomtam a barátnőm ellipszis gépén levezetésképpen.

Napközben pedig másik régi vágyam teljesült: Zsófival tudtam aludni, méghozzá nem is keveset. Három kerek órát aludtunk! Szóval most végre napok óta kicsit jobban érzem magam.

Csináltam egy kis hülyeséget. :-D Egy barátom meghívására regisztráltam egy oldalon, azt hittem ez is valami közösségi oldal. Nem töltöttem ki semmit, csak egy fotót raktam fel, enélkül nem engedett belépni. Alighogy regisztráltam, elkezdtek özönleni az üzenetek pasiktól, és ekkor döbbentem rá, hogy ez egy társkereső oldal. :-DDD Egy óra leforgása alatt kb 20 pasi üzent, 26-tól 72 éves korig. :-DDDD Még egyelőre olvasgatom az üzeneteket, amik azóta is jönnek, jólesik a lelkemnek, aztán majd törlöm a regisztrációmat. :-D Bár hosszú távon nem szeretnék egyedül maradni, most nem fér bele az életembe egy párkapcsolat.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr292783360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása