Gyepszellőztetés

 2011.03.30. 21:53

Elmaradt a vinnyogós :-) izomláz, persze azért van egy pici itt-ott, de bőven viselhető. Csak nem múlt el a sok éves sportolás nyomtalanul felettem. :-)

Gyönyörű szép idő volt ma, ezért aztán kertészkedésre adtam a fejem. (Ezt később erősen megbántam...) Gondoltam itt az ideje a tavaszi gyepszellőztetésnek, és kölcsönkértem a szomszédtól a gépet. Először lenyírtam a füvet, aztán jött a szellőztetés. Persze a gép nem szedte össze a füvet, úgyhogy gereblyéztem, szedegettem... és úgy elfáradtam... hogy húúúú.... :-) De ez a fajta fáradtság, ami fizikai munkától van, ez jólesik. A kialvatlanságból eredő fáradtságot azonban gyűlölöm. Nah, szóval mire végeztem a kerttel, nem egyszer megfordult a fejemben, hogy mégiscsak kéne egy pasi... :-DDD

Zsófika ma napközben egyáltalán nem volt hajlandó szopizni. Ilyen még nem volt. Reggel és este cicizett, sőt még éjjel is felkelt egyszer, de napközben hallani nem akart róla. Ez most már nem akkora probléma, mert egész tűrhetően iszik már. Napi 2-3 deci teát sikerül megitatnom vele, ami persze nem sok, de az anyatejjel, illetve a pépes kajákkal együtt elmegy.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr1002786648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása