Vendégek

 2011.04.28. 22:57

Vendégeink voltak ma, Zsófikát meglátogatta a kis barátja. :-) Egy kórteremben voltunk, amikor születtek a babáink, és azóta is tartjuk a kapcsolatot. Sajnos kicsit nehézkesen, mert messze laknak tőlünk Alex babáék, és nincs autójuk. Általában mi szoktuk meglátogatni őket, de most elmentem értük, és nálunk töltöttük a napot. A babák nem sok időt voltak együtt, mert pont ellentétesen aludtak :-) így aztán közös fotót sem sikerült róluk készítenem. Már egyszer írtam, mennyire ügyes Alex, de most is leesett az állam. Gyakorlatilag tökéleten jár, majdnemhogy fut és pontosan ugyanannyi idős mint Zsófi. Elképesztő. Olyan nehéz elhinni, meg azt is, hogy ez nem tesz kárt az ízületeiben vagy csontjaiban?? Persze tudom, hogy lekötözni nem lehet, ő saját magától állt fel és indult el. Én azért nem bánom, hogy Zsófi még csak négykézlábazik. :-)

Fogadóórán voltam a suliban délután. Nagyon pozitív volt, megdícsérte a tanító néni Danit. Hálás vagyok az iskolának, hogy ennyi plusz energiát szánnak a kisfiamra, hogy beilleszkedjen, és könnyen vegye az akadályokat. Tudom, sokan erre azt mondják, hogy ennyi pénzért ez a minimum, de én ezt nem így gondolom. Megtehették volna, hogy nem veszik fel, mert sok vele a probléma, de mégis felvállalták és mindent megtesznek, hogy az én kis csemetémből embert faragjanak. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr462870619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása