60 ezres szerviz

 2011.05.02. 23:26

Szervizbe kellett vinnem a kocsimat, nagyon nem hiányzott ez most. Szerencsére semmi baja, csak a kötelező 60 ezres szerviz. Alig 2,5 éves az autóm, és már ennyi kilóméter van benne. Pedig semmi másra nem használtam, mint Budapestre munkábajárás és iskolába taxi. Vidékre nagyon-nagyon ritkán járunk. Szóval ráköltöttem az autóra 33 ezer forintot, és mondhatom, hogy nagyon olcsó volt, mert az anyagokat vittem a munkadíj pedig kedvezményes volt, mivel ismerősöm van a szervizben. Egyébként minimum a duplája lenne. És sajnos 3-4 ezer kilóméter múlva újra vinnem kell hátsó fékbetét/tárcsa cserére, mert nagyon kopottak.

Délután egy biztosítós pasi jött újrakötni a lakásbiztosításunkat. Ba..us kiderült, hogy kb a háromszorosát fizetem a piaci árnak. Ez eszembe se jutott... a tv, internet stb szolgáltatások árait szoktam figyelni, és ha többet fizetek, mint amennyit új belépőként fizetnék, szoktam reklamálni és lejjebb is viszik. Na de a biztosítás eszembe se jutott. Mióta itt lakunk, 10 éve, ugyanannál a biztosítónál ugyanazt a biztosítást fizetjük. A pasi is el volt képedve, hogy milyen sokat fizetünk... Szóval érdemes új ajánlatot kérni, aki már régen kötötte, havi súlyos ezreket lehet ezen is spórolni!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr842873165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása