Átverés

 2011.05.20. 22:54

A mai napról az a szó jut eszeme, hogy: keretes. Reggel úgy éreztem, hogy ma van az a nap, amikor nem szabad felkelnem. Jobb lesz úgy, mindenkinek. A tegnapi számla ügy miatt nagyon későn feküdtem le, ideges voltam, nem voltam álmos. Hajnali 1-kor mégis elmentem aludni, de ahogy beléptem a szobába Zsófi felébredt és hajnali 3-ig sírt. Fél 7-kor pedig csörgött az óra, mennem kellett kutyát sétáltatni, a szomszéd elutazott, és megkért hogy vigyem őket. Mármint az ő kutyáját is az enyémmel. Megvolt, mikor hazaértem a gyerekek még aludtak, gondoltam csendben visszaosonok és alszok tovább. Aham, a kiscsaj azonnal felébredt ahogy ledőltem... ááááá

Nagy nehezen öszekapartam magam, de borzalmas volt. Aztán elmentünk ismerős gyerekekkel a Kopaszi gátra piknikezni. Na ez baromira jól sikerült, úgy gondoltam itt a vége a pocsék hangulatomnak. Zsófi két órán keresztül mosolyova nézelődött a pléden, Danival frizbisztünk, baseballoztunk... imádtam.

Itthon aztán átjöttek a gyerekek fürdeni, az idei első pancsolásra az új medencébe. Nah ekkor kaptam a gutaütést. Már pár napja felállítottuk a medencét, de eddig nem tűnt fel, hogy valami nem stimmel. Most hogy belementek a gyerekek döbbentem rá, hogy jóval kisebb a medence mint lennie kéne. Én a doboz és a számla szerint egy 366x91cm-es medencét vettem, ehelyett ez csak egy 305x76cm-es. Ehhez képest pedig marha drága volt... És most esett le, hogy miért áll olyan furán a medence takaró és miért volt olyan nagy az alátét fólia, merthogy azok meg 366-osak. Iszonyatosan dühös lettem.... most ilyenkor mit lehet csinálni??? Akár kicserélik, akár visszaadják a különbözetet, én mindenképpen buktam rajta sokezer forintot. :-( Felhívtam az Auchant, azt mondták hívjam fel a gyártót. A Bestway viszont nem vette fel a telefont. Ez már péntek délután volt, úgyhogy nem tudok mit csinálni, de hétfőn kiverem a balhét. :-(

Dühömben bőgtem is egy nagyot, ez valahogy az utolsó csepp volt, elegem van a gondokból mostanában megint. Spórolok amin csak tudok, hogy a gyerekek ne szenvedjenek hiányt semmiben. Iszonyú pénz nekünk az a 30 ezer forint, amiért megvettem a medencét és a hozzávalókat, erre így átvernek... :-(((((

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr132920319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása