Műtét

 2011.05.24. 23:40

Régi elmaradásomat pótoltam, elmentem a nőgyógyászhoz az éves rákszűrésre. Már októberben kellett volna, úgyhogy épp itt volt az ideje. Az tartott vissza idáig, hogy iszonyatosan sokan vannak a rendelésen, órákat kell várni. :-( Most sem ért kellemes meglepetés, reggel 8-ra mentem és délután 1-kor végeztem. Grrrrr... Na de nem is ez az igazi probléma, hanem hogy talált valamit. Méhszáj polip, műteni kell. :-((( Elvileg ez nem egy nagy dolog, általában jóindulatú, és a műtét után bent sem kell maradnom. Reggel megyek, aztán ha nincs semmi komplikáció délután már haza is engednek.

Én azért parázok egy kicsit, gyűlölöm az altatást, attól nagyon félek. Rossz élményem van régebbről, egy bizonyos altatószerre érzékeny vagyok, és mikor azzal altattak utána nagyon rosszul voltam. Mióta ez kiderült, azóta már nem volt gond, de mégis... 

A másik meg a szervezés. Danit ki viszi/hozza iskolába/ból, ki vigyáz Zsófira, és engem ki visz be a kórházba... Bemenni még nem lenne gond, de altatás után nem mernék vezetni, nem tudnék hazajönni. Minimum három ember segítségére lesz szükségem, hogy megoldjam. És nagyon remélem, hogy nem tartanak mégis bent, mert akkor nem is tudom mi lesz. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr392933136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása