8500g

 2011.05.27. 22:42

 

Huhhh ez zúzós nap volt. Korán keltem, későn feküdtem, a kettő között pedig megállás nélkül pörögtem. Vendégek jönnek a hétvégére, anyuék, ezért délelőtt villám sebességgel ki kellett takarítanom a lakást. Délelőtt még védőnőnél is voltunk. Zsófi hivatalos paraméterei: 8500g és 74cm. Védőnéni szerint törékeny kislány, szerintem meg hurkás pocakos. :-)

Délután majális volt az iskolában, hatalmas nagy bulit csaptak az udvaron. Volt bábszínház, táncbemutató, judobemutató, élőcsocsó, főzőverseny... ereszdelahajam... :-D A főzőversenyben az elsős anyukák csapatába én is beszálltam kuktaként, pincepörköltet és őzpörköltet főztünk. Isteni finom lett!!! A versenyt nem tudom ki nyerte, mert az eredményhirdetést nem vártuk meg. Majd hétfőn kiderül. :-) Azért kicsit tele lett a törpöm a végére... 30 fokban a tűz körül sündörögni nem akkora élmény, totál leizzadva és füsttel tartósítva indultunk haza. Itthon már vártak anyuék, de még el kellett menni vásárolni... Nem hiszem, hogy problémám lesz az elalvással...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr732939836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása