Fogyókúra v3.0

 2011.05.31. 22:39

Újra fogyókúrába kezdtem. Ez most - ha jól számolom - a harmadik nekirugaszkodás. Az előző két alkalommal pár nap hősiesség után, az első komolyabb kísértésnél feladtam. :-( Tegnap késő este azonban újabb nagy löketet kaptam. Dani pici kori képei közül kellett válogatnom a gyógypedagógusnak és persze megláttam magam a régi fényképeken tizenkilóval könnyebben. Asztaaaa hogy milyen jól néztem ki.... :-)))))) és most.... :-(((( inkább hagyjuk.

Szóval nincs tovább, muszáj tennem magammal valamit sürgősen. Először is ki fogom nyomtatni a képeket, és a lakás különböző pontjain kirakom, különösen a kísértéses helyeken és a tükrök mellett, nehogy véletlenül megint meginogjak. Anyunak is adok, mert az ő főztje az egyik gyenge pontom. :-D Másodszor pedig futás, futás, futás és cudar diéta...

A tejecske miatt már nemigen kell aggódnom. Bár reggel és este még cicizik Zsófi, de már inkább csak a hangulat kedvéért. Például ma este se volt kedve. :-(

BOLDOG 1. SZÜLINAPOT BINGO !!!!!!!!!! :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr952947416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása