C'est la catastrophe...

 2011.06.04. 23:51

Rövid ideig tanultam csak franciául, ezért igen szegényes a nyelvtudásom, de állandóan a fenti mondat jut eszembe Zsófiról. Katasztrófa a kiscsaj... Már pár nappal ezelőtt leírtam miket művel, na hát azt minden egyes nap újra és újra übereli. Most már nem csak a vitrinből hanem a cipős szekrényből is kipakol, sőőt elkezdte nyitogatni a konyhaszekrény ajtaját is. Kiszedi a dekóderből a kártyát, mindent elcsen amit elér és ami mozdítható. Babakocsiban másodpercek alatt feláll, nesze neked 5 pontos biztonsági öv... etetőszékben, hintában szintúgy. Egy pillanatra nem áll meg, folyamatosan mozgásban van. Dani hozzá képest a kanyarba se volt. :-)

Dani nagyon régóta nyúz, hogy szeretne elmenni megint abba a kalandparkba, ahol tavaly nyáron voltunk, a Balatonnál. Apás hétvége van, úgyhogy nem mertem neki előre ígérni semmit, pláne hogy az apja is emlegette, hogy el akarja vinni valami hasonló helyre. Szombat reggelig azonban Jánosnak se híre se hamva, úgyhogy eldöntöttük hogy nem ücsörgünk itthon ebben a szép időben. Azért is engedtem Daninak, mert múlt héten gyereknapon nem vittem el sehová, mert gyűlölöm a tömeget. Csillebércre mentünk természetesen, nem a Balatonhoz, de nekem ez a park sokkal jobban tetszett. Sokkal érdekesebbek a kicsiknek való pályák, helyenként még Daninak is megremegett a lába, pedig nem is olyan pici már. :-)

Zsofka ma először pancsolt a kerti medencénkben! :-) Elsőre meglepődött, hogy mi ez a nagy víz, de aztán visongott, csapkodta a vizet, nagyon élvezte! Bátyus dettó, tologatta a vízben az úszógumijával, ami inkább úszócsónak, átmenet a csónak és az úszógumi között. Dokumentációt mellékeltem. :-)

Bingóval késő este állatorvoshoz kellett mennem. Nem fogadta el a vacsoráját, az pedig nála komoly bajt jelent. :-( Ilyenkor szokott babéziás lenni. Gyűűűűlölöm a kullancsokat!!!! Megkapta a szokásos szurikat, potom 12 ezerért, amiből 8 ezer az éjszakai ügyelet díja volt. De nem mertem várni reggelig, mert ha valóban babéziás, akkor akár órák alatt is annyit súlyosbodhat, hogy maradandó károsodása lehet. Az orvos is arra tippelt, amire én, de annyira kezdeti stádiumban van, hogy nem 100%. Remélem holnapra jobban lesz.

Továbbra is kitartó vagyok a fogyókúrában, bár nehezen viselem. Nem az éhségérzet a probléma, hanem hogy fáradékony vagyok, és gyengének érzem magam. Legszívesebben aludnék a 24-ből 16 órát. Ehhez képest 5-6-nál több egy átlagos napon nem jön össze. Még a holnapi lesz egy nehéz nap, de utána azt remélem, hogy a jövő héten tudok pihenni. Eddig legalább minden másnap sikerült valamit mozogni. Ez azért nem olyan rossz, a csatolt körülményekhez képest. :-)

János este fél 8-kor írt sms-t, hogy holnap délelőtt jön Danihoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr22957983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása