Versenyre készülünk

 2011.02.01. 22:09

Az iskolában versmondó verseny lesz a jövő héten. Dani nagyon nem akart részt venni, de végül rábeszéltem. Attól fél, hogy ki fogják nevetni, és nagyon izgul. :-( Még sosem szerepelt színpadon és fél tőle. Szinte az egész osztály jelentkezett, örülnék, ha ő sem vonná ki magát az ilyen eseményekből. Szóval most gőzerővel tanuljuk a verset. :-) Őszintén remélem, hogy jól fog elsülni, különben soha többet nem bírom rávenni.

Zsófika szinte minden nap produkál valami újat. Most már egyfolytában mozog, mint egy kis sajtkukac. :-) Ma vettem észre, hogy nem csak a baloldán keresztül forog ide-oda, hanem a jobb oldalán is, úgyhogy már bárhová el tud gurulni. :-DDD Ülni még egyáltalán nem tud, ezt nem úgy értem, hogy nem tud felülni, hanem hogyha én felültetem, nem tudja magát megtartani, támasztani kell.

Szerintem mozgolódnak Zsófi újabb fogacskái, mert elég nyűgös volt ma. Például hajnali fél ötkor kelt, és fél hatig szórakoztatott. Alighogy visszaaludt, csörgött az óra :-( hulla voltam ma. Délután pedig a logopédusnál adott elő egy olyan műsort, amilyet még nemigen láttam tőle. Sehogy se volt jó neki, bármit csináltam nyűglődött és sírt.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr482632161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása