Fogyi

 2011.04.29. 22:24

Két húzós napon vagyok túl, ezért ma a jól megérdemelt pihenésemet töltöttem, és nem csináltam semmit!!! :-) Na jó, ez így ebben a formában nem igaz, de egy átlagos sűrű naphoz képest lazább volt a mai. Foglalkoztam egy kicsit magammal is végre.

Egész jól haladok a fogyókúrával. Egyelőre sokkal jobban viselem, mint azt vártam. Azt hittem a falat kaparom majd az éhségtől, de szinte alig jut eszembe. Sőőt, nem is éhes vagyok igazából, hanem az evés ténye hiányzik, mint cselekvés. Mozogni nincs lehetőségem, ezért csak a kajáláson tudom megfogni az elszaladt kilókat. Drága fogyasztószerekre nincs pénzem, de még külön sem főzök magamnak. Ugyanazt eszem, mint a gyerekek, csak sokkal kevesebbet mint eddig.

Megkaptam az ügyvédemtől János fellebbezését a gyerektartás ügyében. Inkább nem írom le, amit gondolok, nincs kedvem megint felhúzni magam. Várható volt, nem lepődtem meg, próbáltam is felkészülni rá, de hiába tudom előre mit fog reagálni, mégis megvisel amikor szembesülök az aljasságaival. Ja, és ügyvédet váltott. Ez sem akkora meglepetés, mert a régi egy nagyon idióta csaj volt, többször égett a bíróságon és János mondta is már, hogy rossz választás volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr302870655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása