2. nap

 2011.06.07. 23:19

Egyre jobban hiányzik Dani. :-( Zsófikán is látom, hogy hiányolja, sokszor bemegy a szobájába és keresi. Nyűgösebb is, különösen este, fürdés környékén, mert olyankor szoktak a legjobban bohóckodni bátyussal. Hiába játszok, foglalkozok vele, én uncsi vagyok már olyankor.

Sokat dolgoztam ma, hogy lefoglaljam magam. Így nem egyfolytában Daniért aggódok. Takarítottam, vasaltam, bevásároltam és megfőztem egész hétre előre.

Holnap lesz a műtétem, szorítsatok. Ha nincs semmi gond, akkor reggel bemegyek és este már haza is engednek. Nagyon remélem, hogy így lesz, mert Zsófikával nem tudom mi lenne nélkülem. :-( Dani sincs már két napja, én is eltűnök... muszáj hazajönnöm még aznap. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr372966312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2011.06.08. 08:14:19

Nem lesz semmi baj, Csilla, tudom! Imádkozom is Érted!
süti beállítások módosítása