8600g

 2011.06.29. 23:50

Délelőtt az 1 éves státuszon voltunk Zsófival, hivatalos paraméterei a kisasszonynak: 8600g és 76cm. Hát nem egy óriásbébi... :-) belassult most a növése nagyon, védőnéni szerint fogadjam el, hogy egy pici törékeny kislány lesz. Tulajdonképpen a szülei is picik, úgyhogy nincs ezen mit csodálkozni. :-) Egyébként pedig tökéletesen egészségesnek találtatott! :-)

Doktornéni legutóbb rá akart beszélni egy nem kötelező oltásra, amit 1 évesen lehet beadatni. Sokat gondolkoztam mitévő legyek. Alapvetően oltás ellenes vagyok, de annyira meggyőző volt... Hosszas tipródás után elmentem a gyógyszertárba, hogy kiváltsam a receptet. Az oltás azonban hiánycikk! Ezt égi jelnek vettem, és úgy döntöttem nem oltunk. Zsófi megúszta a mai szurit! :-)

Délután meglátogattuk egy barátnőmet, kolléganőm is egyben. Olyan régen találkoztunk, de jó volt újra látni! Épp betegszabadságon van, egy műtét miatt, de szerencsére szépen gyógyul. Nagyon szeretem őt, meghatározó része az életemnek. Hobbi fotózással foglalkozik mostanában T, és csinált Zsófiról néhány művészi képet. Gyönyörűek lettek szerintem! 

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr483031679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2011.07.05. 08:17:49

Tényleg gyönyörű! Bár itt az érdem inkább Zsófibabáé! Ilyen csodaszép kislányról csakis gyönyörű képet lehet csinálni! ;-)
süti beállítások módosítása