Csomó :-(

 2011.08.03. 21:11

Nagyon megijedtem ma este. Zsófi lábában észrevettem egy csomót!!! :-(((( A jobb térde alatt a sípcsont felső részénél, pont ahol támaszkodik a földön a lába, amikor négykézláb megy. Elmozdítható a csomó, tehát nincs a csonthoz nőve, de nagyon kemény, nem olyan mint egy csípés vagy ütés utáni duzzanat. Kb 1 forintos nagyságú kemény valami van mélyen a bőre alatt. Holnap viszem orvoshoz, ez nagyon nem normális, ilyet még nem láttam. Volt ott neki nyár elején egy szúnyogcsípése, ami nehezen múlt el, lehet, hogy abból alakult ez ki? Vagy a négykézlábazástól van, mert nálunk szinte az egész lakásban kő van? Jajjj megint van miért aggódni... :-(((((

Beiratkoztam a Városi Könyvtárba. Háát szégyen, nem szégyen utoljára iskolás koromban voltam könyvtártag. De ez nem azt jelenti, hogy azóta nem olvastam könyvet. :-))) Azért volt rá szükség, mert Dani olvasási tempóját nem bírja a pénztárcám. :-( Idén nyáron már 3 könyvet olvasott ki, azokat a Marék Veronika könyveket nem számítva, amit a logopédusnál olvastak el. Meg közben még olvasgatja a tudományos könyveit és képregényeket is. Persze ami igazán érdekli, és tudom hogy többször is el fogja olvasni, mint pl ezek a tudományos könyvek, azokat megveszem majd ezentúl is. De pl a Janikovszky könyvek egyszer olvasósak nála, úgyhogy azt nem érdemes megvennem. 

A Kopaszi-gáton voltunk délután. Végre-végre jó idő van!!!! Kiborító ez a nyár. Szerintem sokszor emiatt is van pocsék hangulatom. Vágyom a napsütésre, de csak felhő, meg szél, meg eső... Na de ma már egészen tűrhető volt az idő, és ezt gyorsan ki is használtuk. Olyannyira, hogy Dani még fürdött is a Dunában. Azt hittem olyan hideg lesz a víz, hogy kimenekül, de végül nem emiatt adta fel, hanem mert szerinte koszos volt. Nyálkás izék voltak a vízben, háááát tényleg elég undi volt. :-(  

 

Jó hír is van mára. Megérkezett a számlámra az első fizetésem. Sőőt, ez nem minden, megkaptam a magánnyugdíjpénztári kifizetést is. Úgyhogy most fuldoklás közben kaptunk egy lélegzetvételnyi levegőt. Megünnepeltük: rántott hús volt a vacsora! Már napok óta nem volt pénzem rendes kajára. :-( A gyerekek mondjuk nem bánatosak emiatt, imádják a tojásos nokedlit meg a sajtos tejfölös tésztát és társait. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr983129201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása