Pozitív :-)

 2009.10.08. 19:52

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A mai nap életem egyik legboldogabb napja! Annyira örülök :-)))) Szerintem minden más épelméjű nő kétségbeesett volna, én viszont majd kibújok a bőrömből! Pozitív lett reggel a terhességi tesztem! Persze azt nem mondom, hogy nincsenek aggodalmaim, nagyon nehéz lesz egyedül két gyerekkel. De meg fogok oldani mindent, akkor amikor itt lesz az ideje.

Nem számítok rá, hogy J visszajön. Természetesen szeretném, de nem úgy hogy a gyerek miatt kényszerből, hanem azért mert velünk érzi jól magát és bennünket szeret. Mostantól hármónkat :-D

Éppen ezért nem akarom J-nek elmondani egyelőre. Nem változtatna semmin a mi szempontunkból. Joga van tudni, de nem befolyásol a véleménye a döntésemben. Ráér később sokkot kapni. A mediátorral fogok majd beszélni erről, kíváncsi vagyok az ő tanácsára, hiszen ő a szakember és kívülről másképp látja a dolgokat, én elfogult vagyok.

Nagyon boldog vagyok :-DD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr161437196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása