Terhesblog

 2009.10.09. 22:12

Azt hiszem át kellene neveznem a blogot, ezentúl inkább "Terhesblog" legyen a neve! :-) Ez a váratlan esemény átrendezi a fontossági sorrendeket az életemben. Persze nem szabadna még ennyire örülnöm, hiszen még orvosnál nem is voltam. Csak egy teszt és a testem jelzései alapján feltételezem, hogy egy pici élet kezdődött a pocakomban.

Legszívesebben világgá kürtölném a boldogságom, de nem tehetem még. Egyrészt túl korai, még csak 4hét és 5napos, másrészt beszéltem a mediátorral, és azt javasolta mindenképpen várjak még azzal, hogy elmondom J-nek. Véleménye szerint majd akkor, ha már voltam orvosnál és biztosan eldöntöttem. De még jobb lenne ha várnék még akár 2 hónapot is, mert ha túl korán jelentem be, akkor J és T is azt fogják gondolni, hogy direkt estem teherbe, hogy visszaszerezzem J-t. Természetesen erről szó sincs, viszont tényleg úgy tűnhet kívülről. Utólag most már kár ezen filozofálni, hogy miért... jött, mert jönni akart, én pedig megadom neki a lehetőséget.

A mai nap végéről nem hagyhatom ki:

Boldog születésnapot, Brúnó! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr491439618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása