Láttam! :-D

 2009.10.27. 22:05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Láttam a kis pocakmanómat!!! :-D Voltam ma ultrahang vizsgálaton, iszonyú tömeg volt, az volt az érzésem, hogy minden nő 10 km-es körzetben a mai napra időzítette, hogy tiszteletét tegye a nőgyógyásznál... De megérte a várakozás, mert végre láthattam a picúrt. Illetve ez így erős túlzás, hogy láttam, a doki szerint az fekete paca a monitoron, az Ő volt. :-D Kénytelen voltam hinni neki. Eddig minden a legnagyobb rendben, 7mm "magas" és van szívhang is! :-D

Danikáról le kell írnom valamit, bár tegnap történt, de a tegnapi postból lemaradt, és annyira édes. Tehát, a párbeszéd:
- Mit főztél vacsorára Anya?
- Csirkehusit tésztával.
- Én nem szeretem a csirkét....
- De az finom, Dani, kóstold meg!
- Én csak a husit szeretem, szedd ki belőle a csirkét!!!!
- :-DDDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr621480151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása