11. hét

 2009.11.16. 20:00

Megkezdtük a 11. hetet! :-D Hűűűű de gyorsan telik az idő! Voltam ma a védőnőnél, hihetetlen hogy mennyi adminisztrációval, vizsgálattal, várakozással... jár egy terhesség... Minden jel szerint a következő néhány hónapot orvosi rendelőkben fogom tölteni még akkor is, ha egyébként minden a legnagyobb rendben velünk.

Megkerestem egy nagyon régi nagyon kedves virtuális ismerősömet. Sokáig volt ő lelki támaszom a mindennapokban. Aztán én eltűntem és így megszakadt a kapcsolatunk. Most írtam neki, és nagyon örült, hogy jelentkeztem. Jó érzés volt vele beszélgetni, újra feleveníteni a régi barátságot. Jólesik az a kedvesség, figyelem amivel felém fordul.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr531532661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása