Mikulásváró

 2009.12.05. 22:07

Dani nagyon izgul már, holnap reggelre vajon hoz neki ajándékot a Mikulás? :-) Merthogy szerinte jófiú volt, de azért becsúszott néha egy-egy kis gikszer :-) de reméli hogy azt nem látta a Miki... :-DDD Azt nem szeretné, hogy a krampuszok jöjjenek... Kifaggatott részletesen, hogy akkor mikor és hogyan is fog jönni az igazi Mikulás, és ha ő alszik éppen, én fogok-e vele találkozni? :-D Olyan aranyos... megzabálom... Remélem sokáig hisz majd még a mesékben!

Beárnyékolta a napomat a reggeli incidens Jánossal. Szerencsére Dani nem nagyon vett észre belőle semmit. Minden szombat délelőtt sísuliba jár Dani, ma (saját kérésére) Apa vitte volna. Ahhoz, hogy kényelmesen odaérjünk, és még előtte Dani fusson egy kört a pálya mellett, 9.20-kor el kell indulni. Tehát Jánosnak kb 9-re itt kellett volna lennie, hogy felöltöztesse Danit, bepakolja a sícuccokat, és elinduljanak időben. 9.05-kor felhívott hogy késik, később 9.15-kor visszahívtam, hogy mégis mennyit, de még a postán állt sorba... Úgyhogy megkértem, hogy ne fáradjon, felöltöztettem Danit és elvittem én síelni. Fél tízkor még biztosan nem volt itt. Valóban ekkora próbatétel szombaton reggel 9-re ideérni a gyerekért??? Mikor amúgyis keveset látja és időre kell vinni valahová???

 

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr301576822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása