Készülődés

 2009.12.23. 22:21

A finisbe értünk Karácsony ügyileg. :-) Dani már extázisban várja a holnapi Jézuskát. Befejeztem a főzést-takarítást, pontosabban ez utóbbit csak abbahagytam, bőven tudnék még mit csinálni... A karácsonyi linzerből nem lesz madáreleség, Brúnó bundája olyan mint egy pihe-puha plüssmackóé, felállítottuk a fenyőfát, úh holnap már csak díszíteni kell, és irány a nagyszülők! Még Dani ajándékát kell becsomagolnom ma éjjel, a többi kész, csak a fiatalúr résen volt, nem bírtam suttyomban csomagolni. :-DDD

El is fáradtam rendesen a mai naptól. De nem baj, mert holnaptól anyuéknál leszünk és bőven lesz időm pihenni. Végre három nap, mikor az én kívánságaimat lesik... :-DDDD

Kicsit aggaszt, hogy Dani nagyon fájlalja a fogát. Szerencsére nem lyukas, nem azért, hanem most jönnek ki neki a 6-os rágófogai. Szegénynek totál be van dagadva az ínye, az egyik oldalon már át is tört a fog. Úgy eszik a drágám, hogy közben fogja az arcát. :-( Sajnos nem tudok ezzel mit kezdeni, remélem elmúlik majd hamar magától. 

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr691619227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása