Utolsó munkanap

 2009.12.30. 20:00

Munkailag vége az idei évnek, ma dolgoztam utoljára. Nehéz év zárult le ezzel. Danit is vittem megint magammal. Egészen jól viselte, pedig most nem akadt játszópajtása. Eredetileg még holnap is dolgoztam volna, de úgy döntöttem nem kínzom őt még egy napig, és én se bánkódok a plusz egy nap pihenőért.

Sajnos rendetlenkedik a számítógépem, ezért kicsit össze-vissza írom a posztokat mostanában. Van, hogy több napit publikálok egyszerre - elnézést ezért. Remélem csak valami kontakthiba miatt, de a laptopom időnként nem érzékeli a tápkábelt, az aksija pedig már régen rossz. Jövőre meg kell nézetnem. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr421638237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása