Vendégség

 2010.01.03. 21:32

Tesómék voltak nálunk vendégségben. Nem is emlékszem, hogy mikor jártak nálunk utoljára, több éve, ez biztos. Valahogy úgy alakult, hogy mindig mi megyünk hozzájuk Danival. Az ebéd nagy részét már tegnap megcsináltam, mára csak néhány apróság maradt, úgyhogy a délelőttöt takarítással tölthettem. Kicsit elhanyagoltam mostanság a lakást, úgyhogy épp jókor jött egy alaposabb rendrakás, nagytakarítás. Finom lett a kaja is szerencsére, merthogy egy vadiúj receptet próbáltam ki, izgultam milyen lesz.

Danikára nem sok időm jutott sajnos. :-( Aranyosan eljátszogatott addig a szobájában. Aztán a vendégek előtt bepótolta a rosszcsontságot. :-D Egész idő alatt produkálta magát a tesóméknak, édes pofa volt. :-DD

Holnap kezdődik a munka újra, fura lesz megint visszazökkenni. Danika alkudozott ma többször is, hogy nem akar oviba menni, de hát sajnos ez nem kedv kérdése. Ő is megszokta itthon a lazulást.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr401643331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása