Végtelen alagút

 2010.01.30. 23:43

Hűűűűű mennyi hó esett!!!!! Reggel arra ébredtem, hogy hívott telefonon az egyik szomszéd, kérdezte, hogy segítsen-e havat lapátolni? Én meg visszakérdeztem, hogy miért, esett a hó? :-DD Aztán kinéztem, laza 15 centis hó, úgyhogy elfogadtam a segítségét. Délutánra újabb 15 centi esett, akkor meg a másik szomszéd segített ellapátolni. A harmadik szomszéd meg kenyeret hozott nekünk... Nagy szerencsém, hogy ennyi kedves segítőkész ember lakik körülöttünk!!!!

Az időjósók szerint holnap tovább folytatódik a havazás. Nekem viszont muszáj lenne elmennem vásárolni, mert kifogytunk a kajából. De nyári gumival, ekkora hóban sehová nem indulok el, az tutti.

Danika nagyon élvezte a hatalmas havat. Azt játszották a gyerekekkel, hogy az összelapátolt "hóhegyekbe" végtelen alagutat ástak. (Micimackó fun-ok előnyben :-D) Nem kis meló volt az ásás, jól elfáradt, végre nem panaszkodott, hogy unatkozik.

Szegény Brúnónak iszonyú hasmnése van. :-( Valószínűleg én vagyok a hibás, mert tegnap adtam neki 3 szelet párizsit, aminek már lejárt a szavideje, de egyébként még nem tűnt rossznak, ezek szerint mégis az lehetett. Nagyon érzékeny gyomra van sajnos. Most aztán gondban vagyok mit csináljak vele éjszaka. Mostanában bent alszik, mert nagyon hideg van kint, de félek hogy nem bírja ki reggelig. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr651716034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása