Szabit akarooooook!!!

 2010.02.10. 23:39

Ez nem az én napom volt, már alig vártam, hogy vége legyen. :-(

Voltam ultrahangon, most már 12 nap lemaradásban van a csöppem. Egyszrűen nem értem, hogy mi lehet a baj. :-( Az orvosom szerint amíg 2 héten belül van, addig nem kell aggódni, meg az is fontos, hogy a magzatvíz és a méhlepény rendben van. Szerinte nyugodjak meg, de nem bírok. :-((

Ráadásul amíg a vizsgálaton voltam, meg is büntettek rossz helyen parkolásért. Baromira nem hiányzott ez most. Pedig mikor leparkoltam, direkt visszamentem gyalog a táblához, hogy megnézzem, és szerintem lehetett ott parkolni. Grrrrr......

Danika borzalmasan köhög. Szegénykémet gyakorlatilag megállás nélkül folyamatosan kínozza. Én is köhögök, de nem annyira mint ő. Úgyhogy most újra gyógyszert szedünk mindketten. Elegem van belőle, hogy 3 hete folyamatosan betegek vagyunk.

Most szeretnék egy kis szabadságra menni az életemből....

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr501748149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kaila (törölt) 2010.02.11. 20:09:09

Daninál is napra pontosan számon tartották, hol tartasz a terhességedben? Nekem Daniddal egyidős gyerkőcöm van és én határozottan emlékszem rá, hogy nem volt így túlparázva az egész...! Ne aggódj! Minden rendben van!!! Az Uh tévedhet is... az én lányomat anno 40 dekával becsülte alá a 37.héten a gép... És a gép szerint akkor már hetek óta nem fejlődött... hát én nem azt éreztem... :)
Minden OK!

allisc 2010.02.11. 20:19:06

Daninál is kiírta a szgép, hogy mekkorára becsüli a babát, de fel sem merült ez a kérdés. Most vagy azért mert jók voltak az értékek, vagy azért mert a doki nem foglalkozott vele. Nem tudom :-(
Arra emlékszem, hogy szülés előtt 3,5 kilóra saccolta a doki, és végül 3,15 kg lett.
süti beállítások módosítása