Sárkányeregetés

 2010.02.27. 22:26

Huuhhh ez húzós nap volt. Nem t'om miért mondják, hogy a hétvége pihenésre való, ez nekem sosem jön össze... Délelőtt sísuliban voltunk, aztán bevásárolni. Mivel szépen sütött a nap és viharos szél volt, kimentünk sárkányt eregetni. Hazaérve főztem, ebédeltünk, majd elmentünk biciklizni. Végül este takarítottam, szekrényt átrendeztem, mostam, vasaltam... Mostanra már olyan fáradt vagyok, hogy itt ülni a számítógép előtt is nehezemre esik.

Dani olyan édes volt, úgy élvezte a sárkányeregetést! :-D Persze irányítani nem nagyon tudja, csak fogja a madzag végét, és amikor leesik, segítenem kell újra levegőbe reptetni. Jó kis testmozgás. Barátnőmmel meg a két kutyával voltunk kint a határban, közben jól lefárasztották magukat a kutyák, úgyhogy egyben a napi sétát is letudtuk.

Elkezdtem átrendezni a szekrények tartalmát, hogy elférjenek Picúrkám ruhái. Mikor János elköltözött, kiürült néhány szekrény, de valahogy eddig nem bírtam rávenni magam, hogy új rendszert alakítsak ki. Hogy mennyi kacatot őrizgetünk, elképesztő... Egy csomó dologtól meg kellene szabadulnunk, de sajnos az a típus vagyok, aki nem szereti kidobálni a felesleges, de még használható holmikat, mondván, hogy jó lesz még. Pedig muszáj lesz, mert ha jönnek a babaholmik, nem fogunk elférni. Vennem kell egy nagy levegőt és ......... kukába velük..... :-DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr841795894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2010.03.12. 00:48:52

Vagy vegyél egy nagy levegőt, és add el őket egy aukciós oldalon. Pénzkeresetnek sem utolsó, és nem kell a kukába dobni semmit. Ha szeretnék tudok egy-két oldalt javasolni.
süti beállítások módosítása