Jön a tavasz! :-)

 2010.03.03. 22:56

Micsoda gyönyörű szép tavaszi napsütés volt ma! Alig várom, hogy elkezdhessem a tavaszi munkákat a kertben és ültessek sok-sok szép virágot! :-) Bár még csalóka az idő, könnyen jöhet egy fagy, ami tönkreteheti a növényeket. Félek, hogy mire igazi kertészkedős idő lesz, addigra én már pont nem fogok tudni ilyesmit csinálni. A hajolgatás már most nehézkes, és ez csak rosszabb lesz. Hogy fogok így virágot ültetni, gyomlálni? :-(

Brúnót el kell vinnem kutyakozmetikushoz. Kezd borzasztó büdös lenni a drágám. Persze ez csak a "normális" kutyaszag, de egy lakásban (is) tartott kutyánál ez igen kellemetlen tud lenni. Utoljára Karácsony előtt fürdettem meg, itthon a kádban, de ezt most már nem vállalom. Maga a fürdetés-szárítás egy óra legalább, de a legrosszabb utána a komplett fürdőszoba takarítás. Egyébként nem koszos Brúnó, szerintem csak a hideg miatt fokozottabb faggyútermeléssel védekezik a szervezete, és ez okozza a jellegzetes szagot. Nyáron nem szoktam ezt érezni rajta.

Bejelentkeztem 4D-s ultrahangra! :-) Már alig várom! :-))

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr901807297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása