Tavasz!!!

 2010.03.21. 22:17

Hááát keveset haladtam a babaholmi pakolással. :-( Annyira gyönyörű idő volt, hogy büntetésnek éreztem a lakásban tölteni az időt, pláne szekrény mélyén pakolászni. :-) Úgyhogy a nap jelentős részét biciklizéssel és a játszótéren töltöttük Danival. Koradélután picit pihentem is a hintaágyon a teraszon, de olyan erősen sütött a nap, hogy attól féltem leég az arcom. Szóval semmi különös nem történt, kellemes nyugis napunk volt. Ahogy elnéztem nem csak mi zsongtunk be a tavasztól, az összes szomszéd kint nyüzsgött.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr361857934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása